«Σου ευχόμαστε οικογενειακή ηρεμία και υγεία »
Η οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Λάρισας ευχαριστεί δημόσια τον Γιώργο Τσουκαρέλλα ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε μετά από όσα προσέφερε κατά τη διάρκεια της θητείας του στο ΕΑΚ Λάρισας.
Παρακάτω η ανακοίνωση του συλλόγου:
«Η οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Λάρισας ευχαριστεί τον, πάνω από όλα φίλο, Γιώργος Τσουκαρέλλας για όλα όσα μοιραστήκαμε και όλα όσα προσέφερε κατά τη διάρκεια της πολύχρονης θητείας του στο ΕΑΚ Λάρισας, πάντα με ένα ανοιχτό τηλέφωνο!
Σου ευχόμαστε μέσα από τις καρδιές μας, οικογενειακή ηρεμία και υγεία».
ΠΗΓΗ:ΝΟ ΛΑΡΙΣΑΣ