Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜVP η Καραμπέτσου (Vid)

Η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης Νέων Γυναικών έφερε στην Ελλάδα το δεύτερο μετάλλιο για το καλοκαίρι του 2024 στα τμήματα της υδατοσφαίρισης. Μετά το μετάλλιο στο Ζάγκρεμπ, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων Γυναικών, όπου πολλές από τις αθλήτριες είχαν συμμετάσχει, τα κορίτσια της Ευτυχίας Καραγιάννη κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, παρά την ήττα στον τελικό από την Ισπανία με 11-9. Η αρχηγός μας, Αριάδνη Καραμπέτσου, ήταν ένα από τα πιο σημαντικά "γρανάζια" για την επιτυχία της ελληνικής ομάδας, και η απόδοσή της ανταμείφθηκε, καθώς αναδείχθηκε Πολυτιμότερη Παίκτρια του τουρνουά.

Πραγματοποίησε ένα καταπληκτικό τουρνουά, όπου σημείωσε και 15 τέρματα: τα τέσσερα στον ημιτελικό απέναντι στις ΗΠΑ και τρία στο σημερινό τελικό.

Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΡΩΪ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 23/9 ΣΤΙΣ 08:00 ΜΕ ΤΗ ΠΤΗΣΗ CA 863.

Δείτε απόσπασμα από την απονομή:

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.