Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου»

Για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε όλες τις κούρσες που θα συμμετάσχει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων, το οποίο θα φιλοξενηθεί στο Μόναχο (7-12/7), θέλει να παλέψει ο Νίκος Παπαθεοδώρου, όπως επισήμανε μιλώντας στο pisina.net

Ο κολυμβητής του Ολυμπιακού είπε πως «στο Μόναχο θα συμμετάσχω στα αγωνίσματα των 50μ. και 100μ. ύπτιο, καθώς και σε κάποιες σκυτάλες. Μαζί με τον προπονητή μου, τον Πάνο Βελέντζα, έχουμε θέσει ως στόχο να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να πετύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε όλες τις κούρσες μου» και τόνισε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που θα βρεθώ ξανά σε ένα ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και που θα έχω την τιμή να εκπροσωπήσω την Ελλάδα. Εύχομαι όλη η ελληνική αποστολή να δώσει τον καλύτερό της εαυτό και να ανεβάσουμε την ελληνική κολύμβηση όσο πιο ψηλά γίνεται».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.