Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Με έγκριση της ΚΟΕ ο Χάρης στη Ρεάλ»

Η χθεσινή (23/6) ανακοίνωση της Ρεάλ Κανόε, για την πρόσληψη του Χάρη Παυλίδη στην τεχνική ηγεσία της ομάδας γυναικών του συλλόγου, προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στο χώρο της υδατοσφαίρισης.

Τόσο γιατί ο ομοσπονδιακός προπονητής δεσμεύεται με συμβόλαιο με την ΚΟΕ, έχοντας οδηγήσει το 2025 την εθνική ομάδα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και του World Cup, όσο και γιατί ένας από τους κορυφαίους τεχνικούς του γυναικείου πόλο παγκοσμίως, συμφώνησε να αναλάβει μία ισπανική ομάδα που μόλις και μετά βίας κατάφερε να παραμείνει -μέσω πλέι άουτ- στη μεγάλη κατηγορία.

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά έδωσε ο Κυριάκος Γιαννόπουλος. Ο πρόεδρος της ΚΟΕ ξεκαθάρισε ότι η συμφωνία του Παυλίδη με τον σύλλογο της Μαδρίτης ήταν εν γνώσει της ομοσπονδίας, η οποία του έδωσε τη σχετική άδεια, προκειμένου ο ομοσπονδιακός τεχνικός να επιστρέψει στην καθημερινή «τριβή» και να μην μένει ανενεργός επί μήνες.

Μάλιστα, επισήμανε πως η συμφωνία του Παυλίδη με τη Ρεάλ Κανόε δεν επηρεάζει τη θέση του ως ομοσπονδιακού προπονητή, καθώς και ότι η έγκριση δόθηκε επειδή πρόκειται για ξένη ομάδα, που μάλιστα δεν αγωνίζεται στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, ώστε να τεθεί αντιμέτωπη με ελληνικές.

«Ήταν εν γνώσει μας και δεν επηρεάζει τη θέση του στην εθνική ομάδα. Κάναμε μία κουβέντα και ο Χάρης Παυλίδης εξέφρασε ένα αίτημα, το οποίο έχει μία λογική. Δηλαδή, ότι μένοντας αρκετό χρόνο εκτός αγωνιστικής "δράσης"... σκουριάζει. Μία ανάλογη κουβέντα είχα κάνει στο παρελθόν με τον Παναγιώτη Γιαννάκη, που μου είχε πει "όταν μένω έξι μήνες εκτός πάγκου, πρέπει να κάνω restart".

Ο Χάρης μας είπε ότι δεν θέλει να πάει σε ομάδα που πρωταγωνιστεί, δεν θέλει να πάει σε ομάδα που θα είναι αντίπαλος ελληνικών, θέλει να μη "σκουριάσει". Να έχει μία αγωνιστική δράση, χωρίς να επηρεαστεί καθόλου το πρόγραμμα της εθνικής ομάδας. Δεν θέλει όμως να πάει σε ένα παιχνίδι της εθνικής ομάδας και να έχει να κοουτσάρει έξι μήνες.

Εν προκειμένω, η τελευταία φορά που ο Χάρης κοουτσάρισε την ομάδα ήταν στο Ρότερνταμ (σ.σ. στα προκριματικά του World Cup) και θα την ξανακοουτσάρει Δεκέμβριο ή Ιανουάριο, στα προκριματικά του επόμενου World Cup. Άρα, χωρίς να ενοχλήσει τα συμφέροντα ελληνικών ομάδων ή της εθνικής, μας ζήτησε να του δώσουμε το δικαίωμα να αναλάβει μία ξένη ομάδα».

Ο έμπειρος τεχνικός ανέλαβε την εθνική μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού και υπέγραψε για δύο χρόνια (όπως και οι υπόλοιποι ομοσπονδιακοί προπονητές). Το συμβόλαιό του με την ΚΟΕ λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου, αλλά όλα συγκλίνουν στο ότι θα ανανεωθεί και ότι θα είναι αυτός που θα οδηγήσει το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες.

«Σε όλους τους ομοσπονδιακούς προπονητές κάναμε συμβόλαιο για δύο χρόνια, "σπάσαμε" στη μέση τον Ολυμπιακό κύκλο, γιατί μπορεί να μην ταιριάζουμε, είτε από τη μία είτε από την άλλη μεριά. Πηγαίνουμε μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και σιγά-σιγά ξεκινήσαμε ήδη τις επαφές με τους προπονητές μας. Δεν θέλουμε να τους επηρεάσουμε στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις, απλά ο Χάρης δεν έχει υποχρεώσεις, παρά μόνο προπονήσεις, και έτσι κάναμε μία κουβέντα» εξήγησε ο Κυριάκος Γιαννόπουλος.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.