Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Κάθε αγώνας ευκαιρία να εξελιχθώ»

«Θα δοκιμάσω τα όριά μου απέναντι σε υψηλού επιπέδου κολυμβήτριες» υποστήριξε μιλώντας στο pisina.net η Αλεξάνδρα Δοξιάδη για τη συμμετοχή της στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων, το οποίο θα φιλοξενηθεί στο Μόναχο (7-12/7).

«Για εμένα αποτελεί τη σημαντικότερη διοργάνωση της φετινής χρονιάς και έναν από τους βασικούς στόχους της αγωνιστικής περιόδου. Είναι μεγάλη τιμή να εκπροσωπώ την Εθνική Ομάδα και να έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ δίπλα σε τόσο ταλαντούχους αθλητές και αθλήτριες από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης» είπε η κολυμβήτρια του Ωκεανού για να συμπληρώσει:.

«Στη συγκεκριμένη διοργάνωση θα λάβω μέρος στα 100μ. αλλά και τα 200μ. πρόσθιο καθώς και στη σκυτάλη της μεικτής. Με τους προπονητές μου έχουμε δουλέψει συστηματικά όλη την χρονιά με στόχο να βελτιώσω τους χρόνους μου και να είμαι έτοιμη να αντιπροσωπεύσω την Εθνική ομάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για εμένα, κάθε αγώνας είναι μια ευκαιρία να εξελιχθώ, να αποκτήσω εμπειρίες για την συνέχεια και να δοκιμάσω τα όριά μου απέναντι σε υψηλού επιπέδου κολυμβήτριες.

Οι αγώνες αυτοί αποτελούν την κυρίαρχη επιδίωξή μου για το καλοκαίρι του 2026. Θέλω να απολαύσω τη συμμετοχή μου, να ζήσω την εμπειρία μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά της Εθνικής Ομάδας και να εκπροσωπήσω την Ελλάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με βάση τους χρόνους μου και τις μέχρι τώρα επιτυχίες μου, θα ήθελα να επιστρέψω από το Μόναχο χαρούμενη και ικανοποιημένη, γνωρίζοντας ότι έδωσα το 100% των δυνατοτήτων μου.

Στόχος μου είναι να πετύχω έναν καλό χρόνο και να δείξω μέσα στην κούρσα όλη τη δουλειά που έχω κάνει. Πάνω απ’ όλα, θέλω να γυρίσω περήφανη, τόσο για την δική μου προσπάθεια όσο και για την παρουσία ολόκληρης της Εθνικής ομάδας, κάνοντας τους ανθρώπους που με στηρίζουν ικανοποιημένους».

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.