«Θέλουμε να κάνουμε επανεκκίνηση»
Τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα συνεχίζει, τη Μεγάλη Πέμπτη (17/4) το μεσημέρι, η ομάδα πόλο Ανδρών του Ολυμπιακού. Οι «ερυθρόλευκοι», στο ντεμπούτο του Γιώργου Ντόσκα στον πάγκο, αντιμετωπίζουν τον Παναθηναϊκό, στις 14:00 (MEGA Play/megatv.com/in.gr), στον Πειραιά, για την 7η αγωνιστική της Β' φάσης της Α1.
Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο παιχνίδι ο αρχηγός του πειραϊκού συλλόγου, Ντίνος Γενηδουνιάς, επισήμανε: «Είναι ένα παιχνίδι που βαθμολογικά μπορεί να είναι αδιάφορο, αλλά για εμάς μόνο αδιάφορο δεν θα είναι, για πολλούς λογούς. Με τον καινούριο προπονητή θέλουμε να κάνουμε ένα restart με αρχή αυτό το παιχνίδι. Ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό δεν είναι ποτέ αδιάφορο και θέλουμε να δείξουμε την ανωτερότητα μας άλλη μια φορά».