Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Η ομάδα έχει βελτιωθεί και είμαι αισιόδοξος για τη συνέχεια»

Ο προπονητής του ανδρικού τμήματος της Ηλιούπολης, Νίκος Χαλκίτης, μίλησε για την εντός έδρας ήττα της ομάδας του από τον Ιωνικό, σε ένα παιχνίδι γεμάτο ανατροπές, και αναφέρθηκε στη συνέχεια του πρωταθλήματος, όπου στόχος παραμένει η παραμονή μέσω των play out.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

"Ήταν ένα πολύ συναρπαστικό παιχνίδι με ανατροπές. Θέλαμε τη νίκη απέναντι στη δεύτερη ομάδα του ομίλου, αλλά για ένα ακόμα παιχνίδι δεν τελειώσαμε τις φάσεις μας και ήρθε η ήττα.

Η βαθμολογική μας συγκομιδή δεν αντικατοπτρίζει τη δυναμικότητα της ομάδας, αλλά υπάρχει σαφής βελτίωση και οι παίκτες προσπάθησαν πάρα πολύ.

Είμαι αισιόδοξος για τη συνέχεια. Προετοιμαζόμαστε για τα play out και θα είμαστε αυτοί που πρέπει.

Συγχαρητήρια στον Ιωνικό και χαίρομαι να βλέπω ομάδες που χρησιμοποιούν παίκτες από τις ακαδημίες τους και να τους εμπιστεύονται."

Pisina.net

Πολιτική Cookies & Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας.

Πατώντας "Αποδοχή" συμφωνείτε με την Πολιτική Cookies & Απορρήτου μας.